Ta åt dig om du vill men känn dig inte anklagad

Asså jag trodde fan inte det. Jag visste inte vad jag ville, jag hade två "mål" med mitt liv. Det ena är jag väldigt bekant med - det andra har varit lite avlägset. Men nu har jag bestämt mig eller kanske mest förstått, att det livet inte är för mig. Nu när jag har förstått det vilket är det absolut bästa för min hälsa så vill jag kunna fixa det också. Jag vill inte att det ska bli svårt att göra som JAG vill! Det ska aldrig vara svårt eller omöjligt att göra det som är rätt.

"If it's wrong to tell the truth, what am I supposed to do? All I wanna do is speak my mind. If it's wrong to do what's right I would have to testifie" - It should never be wrong to do what's right! Right?

Jag har nu kommit på att bara för att man vet vad man vill så betyder det inte att saken blir enklare. Förut visste jag inte, nu vet jag det - vad jag vill - men det hjälper mig inte för jag klarar inte av att faktiskt göra det. Man måste ha allt - vilja, mod och alla andra sånna där egenskaper som är bra. Som man önskar att man hade och framförallt, använde.

Så.. jag vet ju såklart vad jag tänker på - vilket råkar vara flera saker .
Men om du känner dig träffad så är ine det mitt fel, för du vet inte varför jag skriver. Läs rubriken och ta till dig den: "Ta åt dig om du vill men känn dig inte anklagad"
Jag har inte för åsikt att anklaga någon, förutom möjligtvis mig själv.

Pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0