Svenska

Nu sitter jag här och lyssnar på Road To Home med Amy McDonald igen, det måste seriöst va den skönaste låten jag vet. Fast har ju kommit i underfund med nu att det kanse är två låtar igentligen.. för på slutet så blir det Caledonia. Men det är det som gör hela låten!
Om ni inte har lyssnat än så är det ett måste.. http://www.youtube.com/watch?v=uMwOHwlcXCk 

Så nu borde ju allt igentligen vara helt toppen! - Om det inte våre så att man faktiskt igentligen sitter på svenskan och inte direkt gör det man ska... Ska skriva nån himla recension av en novell. Har aldrig varit min grej. Men Seriöst! Hur skriver man en kort recension på en novell som är två och en halv sida? och då menar jag A5!

Aja,, man kan ju inte annat än försöka iaf =) lär ju knappast få bra betyg när jag skriver här.
 - Längtar tills vi ska blogga med klassen.


Hade! pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0