Nio Steg

STEG 1:
Namn: Ida Caroline Resoluth
Födelsedatum: 18 mars 1992
Födelseplats: Skellefteå BB
Bor: I skogen på helgerna, stan på veckorna!
Ögonfärg: Brun/grön =)
Hårfärg: Jag tror att det är brunt.. mörkblond?
Längd: 169 på passet fast jag tror att jag har spräckt 170
Skostorlek: 39
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Fiskarna!

STEG 2
Skor som du bar idag: Mina röda! =D
Dina svagheter: Oj.. kanske att se mina starkheter
Rädsla: Inte så många faktiskt...
Målsättning: Leva

STEG 3
Första tanke när du vaknar: Frida, stäng av radion!
När somnar du: Typ halv tio, när jag lägger mig så somnar jag =)

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Cola!
McDonalds eller Burger King: MAX!
Adidas eller Nike: Oj.. orka märka skillnad?
Lipton Ice Tea eller Nestea: Ehm är inte ett big fan of tea men när  jag smakade ice tea så var det faktiskt asgott!
Choklad eller vanilj: Glass? - vanilj

STEG 5
Svär du?: Nej för f-n
Sjunger du?: Mm sjuuukt mkt!
Röker du?: Jag är inte beroende
Gillar du skolan?: Den är helt okej, men vem kan säga rakt ut att man gillar skolan?
Kommer du överens med dina föräldrar?: Ojaa!!

STEG 6:
Har du under den senaste året...
Druckit alkohol?: Jaapp
Rökt?: Mm....
Shoppat?: hehe aa fast har kommit på att jag typ inte gillar det
Ätit en hel ask müsli? Faktiskt inte... eller totalt kanske? nä inte det heller
Ätit sushi?: Nope
Stått på scen?: Aa, cafeterian på skolan ;)
Skejtat: nej
Bakat?: JAA!! =D
Stulit något?: Nej

STEG 7:
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull?: NEJ
Blivit kallad hora?: Inte face to face iaf
Blivit nedslagen?: nope

STEG 8: I framtiden..
Namn på barn?: Men det byts ju hela tiden! Manfred! =D
Hur vill du dö?: Fridfullt och när det är dags
Vad vill du bli när du blir gammal?: Nöjd med mitt liv

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för: Jag vet inte... inte mer än fem tror jag.. :/
Antal CD-skivor du äger: OJ!! =O ganska många iaf (A)
Antal piercings: Hål i öronen? (A)
Antal tatueringar: inga
Hur många gånger har du varit med i tidningen: Vet inte.. inte så många och inte med nåt speciellt ;)
Antal saker jag ångrar: Kommer inte på ngt spec, det är positivt!

Kommentera =)
pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0