Höst

Nu känner jag att jag hemskt gärna skulle vilja ha nåt sånt där jättesmart, jätteintressant som folk vill läsa att skriva. Men tyvärr så kommer jag inte på nåt. Så det får nog bli en trevlig bild på mina röda dojjor istället =)
   Jag kan inte förneka att jag faktiskt älskar dom! <3

Asså det är ändå sjukt att våran klass har typ minst läxor av dom jag känner, jag menar. Vad tror man om arena natur? Jag skulle iaf nästan lika gärna kunna läsa plugg som natur, hur är det med er?

Idag satt jag på en bänk inne på max. Den var inte lite KLADDIG. Känner typ klister på rumpan än.. Sen så hörde jag att det lät från golvet. Smart som jag är kom jag på att ljudet bildades när jag stampade med foten upp och ner i en liten vattenpöl på golvet.... Man kan inte rå för att man är smart (A)

Jag gillar att snacka med dig :) även om du är lite galen.. :]
Pusshej<33
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0