=) :*

Hej :)
Gjorde ju kanske bort mitt emoinlägg för några dagar sen så nu känns det bättre, ni kanske får vänja er vid att bloggen blir ett ställe att ta ut sig på. Tro mig, jag är inte alltid arg.
   Så, idag känns det rätt bra =) även om jag hemskt gärna hade velat fara till skeå och sett på HOCKEY!! men men gåre inga bussar så gåre inga bussar... satte mitt sista hopp i Lage men han skulle till FEL STAD :P

Får väl kanske våldgästa Aretorn och se hockey med gubbarna där, ändå fett nice.

Asså jag skulle ju hemskt gärna lägga in ett sånt där fint ordspråk i varje inlägg det är bara det att jag aldrig kommer på några.. Om jag väl kommer på ett så är det oftast kanske inte så bra, typ som;

"Var inte för optimistisk
Ljuset i tunneln kan vara ett tåg"

Så det där med ordspråk kan vi ju lämna till någon annan tills jag kommer på något bra :)
För jag trooor inte att ordspråk finns för att göra saker värre.. det känns inte så!

Pusshej<3 "I belive in Angels, something good in everything I see" - Allt kommer alltid att ordna sig :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0