=)

Hej hej =)

Idag slutade vi kl. 11 eller typ tio i ;) men det var faktiskt inte så kul.. ingen annan normal klass slutar ju då.
Så jag bestämde mig för att låna två svenska filmer på biblan, åka hem och vara "sjuk". Ni vet hur man är när man är sjuk.. ser på fiiilm.. tv... datoorn.. framförallt! - Gör ingenting! Nog vare skönt, men kul..? njaa, asså jag måste skaffa mig fler vänner i stan.. Jag kommer ju bli tjock!

Kemiprovet funkade iaf.. eller jag vet att jag hade några fel, men jag bryr mig helt enkelt inte. Det är det bästa med mig tycker jag!

Dagens applåd till alla som slutar röka!
oktober 06
Tagen i oktober 06, tiden går så fooort!!
Och det snöade ju i skeå och burträsk å skråm förra helgen!! =D
Fast.. det behöver inte snöa i stan nu när man ska cykla.. =P


pusshej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0