Din dag idag.

Det är dagar som den här som man upptäcker hur mycket alla bryr sig, hur så många känner samma sak - i det här fallet saknad och längtan, och hur mycket man älskar alla. 
   Jag blir rörd när jag tänker på hur många som tänkt på Johannes idag och på oss - mig, mamma, pappa, oskar. Tänkt på vilken saknad vi borde ha. Allt det här gör mig oerhört trygg! Trygg i min omgivning, trygg i mig själv, trygg och samtidigt väldigt lugn.

Du var en mycket älskad person Johannes, och det är sånna som du som förtjänar en större plats på jorden. När jag kommer hem ska jag skriva hit Annikas dikt. Som jag minns den så beskriver den väldigt bra din kämpaglöd och förmåga att skänka den största gåvan till andra - Glädje


Morgonstund har guld i mun
- Och alla andra dagar med dig <3

Du var inte ett litet spädbarn som man knappt hann få ett intryck av. Du var en egen person, egen individ som jag älskade väldigt högt. Du var min storebror och kommer alltid att ha den platsen i mitt hjärta!

"Ty hos dig är livets källa, i ditt ljus ser vi ljus." - ps 36:10

"Du sveper dig i ljus som i en mantel. Himlen har du spänt ut som ett tält, ovan skyn har du timrat din sal.
Du gör molnen till din vagn och far på vindens vingar."
- ps 104:2-104:3

Jag tror att du är lycklig! Det är det viktigaste och också en stor pusselbit i mitt liv, du kan leda mig och säga att allt kommer att bli okej. Jag vet det för jag vet vem du var och vem du fortfarande är! <3

Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0