Ångest.

Asså tror ni att jag känner mig trist eller? Jag sitter här i min (inte allt för stora lägenhet) själv. Okej då, Frida är bara på toa och jag hörde att hon precis spolade och kommer väl när som helst. Men still! Fick klart för mig att vi har ett NIO dagar långt lov framför oss, och jag har absolut INGET att göra! Inga planer, inga kompisar med planer, inga ideer på planer! Så jag säger bara det, om inte haloween partajjet blir av så kommer jag avlida av tråkighet. Pls, fixa en lokal!
   Jag tänker inte plocka potatis som jag gjorde sist vi hade en ledig dag och jag vill inte sova bort hela lovet heller... Hoppas att vi ska jaga lite iaf, så man har ngt att se framimot. Men mest troligt så är väl pappa i Holland eller Danmark eller nån annan stans i stoora Europa. Likamed jag pallar inte att jaga själv med nån random, okej kanske inte random men.... Jag vill inte bara kasta bort det här lovet!! Efter lovet börjar fysiken och man måste ta vara på tiden innan den!

Så please! Folk! Hör av er!! ;D - Ni vill väl inte att jag ska få nåt mervöst sammanbrott eller något? Inte jag iaf.. ;P
    Jag måste skaffa mig fler vänner, hur desperat eller sjukt det än låter! Min vänskapskrets är typ för liten för att ens kallas vänskapskrets.


Pusshej<3 - Behöver all hjälp jag kan få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0