NU hittade jag inlägget jag skrev i onsdags:

Jag fattar inte hur jag kan ha sån tur! Pappa kallar det rövslickeri men jag vet inte om jag tycker att det är sant. I alla fall så har det gått helt SJUUKT bra på de prov och grejer som vi har fått igen i veckan :] Jag är så jävla NÖJD! Önskar att alla kunde ha det som mig, jag skulle allvarligt aldrig palla om jag var tvungen att råplugga och tänka inför allting.

Jag är inte en pluggis har bara råkat fått sjujäkla bra gener
- Och det är jag glad över! ;D oktober 06
Hoppas att det går bra för alla andra med skolan med! 

Nä nu känner jag att det är dags för vinter - Även om jag måste cylka i snön.
Jag vill: Ligga med jacka, täckbyxor, vantar och hela köret i en snögrotta. En snögrotta i en snöhög hemma i tystnaden. Där i ska jag ha värmeljus och en madrass att ligga på. Alltså en sån som man åker på :)
Vinter vinter vinter NUU <3

tänker på dig :* Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0