Here we go again.

Känner att det var helt sjukt längesen jag skrev på den här bloggen (även om det kanske bara har gått en vecka eller två). Men jag var ju som jätteduktig och skrev typ varje dag förut och nu bah är förmågan att skriva totaly väck! Skumt...
Kanske har med bloggandet på svenskan att göra, man får liksom inte tid, tkr synd om alla dom som faktiskt har haft läxor tidigare än nu! :)

Hade faktiskt en hel massa och skriva typ i söndags, var på helt sjuuukt dåligt humör, men jag kom fram till att det nästan blev för personligt. Känns nästan som att bara skriva söndag är för mycket.. men me, gjort är gjort!
Jag undrar om jag är en sån som ältar och ångrar saker..? Jag tror faktiskt inte det, hur som helst så lider jag inte av det, och det är ju bra!

Något som jag däremot lider av är att jag har ett helt blogginlägg kvar att skriva och ca tre, fyra kommentarer. SOM BETYGSSÄTTS! usch och fy och blää..
Har iaf varit lite duktig idag! Även om det var ett väldigt slappt sätt att göra läxa (A)
Vi ska läsa fucking Arn på svenskan (1;an om det är fler som tror att den kanske är sämst av alla..) och jag har lånat ljudboken på bibblan! En av mina smartare handlingar.. :) har iaf suttit nu i typ timmar och kommit till sida 79 i boken! Är mycket glad och nöjd, dessutom gick timmarna rätt snabbt när min vän tetris också fanns på bildskärmen :]
Asså Ar1N och tetris.. vad ska man säga? Rekordet i klassen ligger iaf på 83 och erhålls av Klara, jag tror att Andreas ligger två på 81 rader, grattis till er!
Själv ligger jag på 63 rader som faktiskt är HELT okej! :)

Kommentarer
Postat av: My

Hallå jag har faktiskt 84.

2008-12-19 @ 17:47:21
Postat av: Sara W

Jag har 100! =D

2008-12-21 @ 23:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0