2008 lider mot sitt slut.

Gick ner från mitt rum och sängen till rummet för att se lite lamt på hockeyn, tänkte att det kanske skulle vara lättare att skriva ett inlägg då. Matchen verkar väldigt spännande med tanke på vad jag hör från det som faktiskt ser.. Men jag är just nu inte så insatt..

Nu är året snart slut, på några sätt både taggar jag och fruktar nyårsafton. Men bara jag och alla andra har roligt så blire nog jättebra! ;D

Var iaf i backen idag med Frida, vilket var hur kul som helst! Fick träffa Lage också :) Nu när jag börjar räkna månader så är det ju helt sjukt längesen vi sågs..
Skönast är det just nu att sitta i typ underställ och känna lukten av utomhus! Ute är det kolsvart - inga gatulyktor här inte!

Såg nåt mer sånt där nyårstest på Matildas blogg :) hade väl tänkt göra det nu. Det är nog mest intressant för mig sj! Man tänker liksom över året:

ÅRET.
Hur har året nollåtta varit för dig? - Summa sumarum har det nog varit rätt bra!
Bättre än förra året? - Jo, tveklöst
Har du träffat några nya vänner? - Jajjamensan!
Någonting du aldrig kommer glömma nollåtta? POLEN!!
Har du flyttat under år nollåtta? Joo, hemifrån :)
Har du hittat en nylåt som du älskar? EN nylåt?? Det finns mycket bra musik
Isåfall vilken? Men asså, det är ju tom olika genres! John Mayer! :)

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollåtta? Sådär..
Har du varit kär? Joo det har jag ju :]
Har du sagt jag älskar dig till någon? Jo
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Jaa, :)
Har du haft ett hemligt förhållande? Nää

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? Nää
Har någon i din släkt avlidit? Ingen jag stod nära :)
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Jo, men inte för avsikt att skada
Har du varit i ett Bråk? Typ inte! :D

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? Jodå
Isåfall vad? Oftast sagt eller inte sagt något.
Har du skämt ut dig? Kanske det kanske :)
Har du ljugit för en vän? Mest troligt.. men inte för att jag ljuger ofta
Har du gjort något dumt mot en vän? Det hoppas jag inte!
Har en vän gjort något dumt mot dig? Tjaa.. nää

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? Midgård
Har någon varit elak mot dig på skolan? Niklas slåss..?
Hatar du någon på din skola? Nepp :) eller liiite kanske (A)
Har du gjort något framsteg? Jag vet inte.. hoppas det!
Har du haft alla rätt på ett prov? En del på nationella! :D

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? Jajjamensan! igen..
Har du förlorat en vän? Nää
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? Nää
Har du gått bakom ryggen på en vän? Inte med flit
Har du ljugit för en bästavän? Ne, kanske undanhållit sanningen - men bara för en stund
Har du haft en relation med en vän? Inte som testet menar?

Asså jag tänker typ bara på senare halvan av året. Nian är typ bortglömd, sommaren finns om jag tänker på den. Och alla frågor - man dras till hösten.
Ny skola, vänner boende och allt! :)

Pusshej! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0