Sånt som händer.

Jag och Carro går från skolan till stan, när vi passerar Sagagallerian så kommer det en "gubbe" (kanske 40 år) lite småspringande bakifrån, han tar lätt i Carros arm (hon gick ytterst) och säger typ, ursäkta unge dam. Vi tittar på honom och inventar frågan, bägge är beredda att svara typ: Jaa det litgger åt det där hållet.

Men han inleder sin konversation och säger:
- Alltså det här kan verka som ett påhopp, men det är det verkligen inte!
(Han smålog lite tror jag, man blev iaf inte rädd)
Han fortsätter och säger:
- Jag måste bara säga, att ni är dom snyggaste tjejerna jag har sett, I ÅR!
Han vänder sig om (tittar lite bakåt) och småspringer tillbaks där han kom ifrån.

Hahaha vi började asflabba! Han var ju inte äcklig eller läskig, så ut precis som att han skulle fråga efter närmaste busskur xD

Jag och Carro kan inte riktigt släppa att det har gått snart ett helt år och inte typ bara en dag på det nya. Så vi tror nog att han kanske precis kom ut från fängelset.

Trevlig början på JULLOVET! :D

Pusshej! :*

Kommentarer
Postat av: linn

AHAHHAAHHA =)

2008-12-19 @ 16:57:52
URL: http://linnfrom.devote.se
Postat av: ludde

faaan ska bli som gubben när jag blir stor (a)

2008-12-19 @ 20:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0