Kan det finnas något som inte fanns förut?

Jag vet inte vad det är, men det är verkligen något som inte känns som förut. Jag är så rädd för att förstöra det gamla att jag inte vågar släppa in det nya.  - Mickan har förklarat det så fint för mig :)

Asså om jag bara visste vad jag ville.
1. Ta reda på vad du vill
2. Våga vilja det
3. Utför det
4. Gör det bästa av situationen som uppstår


Jaa men det där låter ju inte så svårt! Det var ju tom jag som skrev det.
Allt kommer säkert lösa sig, man måste tro på sitt eget motto right.
Det är nåt där som inte fanns förut  ?

Inte onämd: Olov, fantastisk spelning idag!

En vecka till jul :) Pusshej! <3

Kommentarer
Postat av: Klara

Du klarar det här! Jag tror på dig!

2008-12-22 @ 09:18:40
URL: http://lkara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0