Jag blir inte sjuk.

"Jag orkar inte vara sjuk, så därför är jag det inte."

Gud vad bra det lät när jag sa det! Och jag övertalade nästan mig själv. Nu har jag dock kommit på att det finns en gräns, man kan styra till en viss del - men fy satan vad jobbigt det är nu.
   Det värsta är att jag bara hostar lite och är snuvig, eller jaa jag har ont i huvet också, men jag ser inte mig själv som sjuk. Hur jag känner mig är en helt annan grej.

Man ska inte känna efter så mycket.. men när man däckar efter en dag i stan och sedan får ont i huvet när man reser sig, hostar varannnan sekund till kvart, då är det jävligt svårt att trycka undan det faktum att jag kanske faktiskt (mot all förmodan) är sjuk.
   Bara jag blir frisk till nyår! Annars blire ju döden, - här ska inte ställas in!

2 0 0 9 . . . V ä l k o m m e n !

Pusshej<3


Kommentarer
Postat av: Klara

Bra tänkt!

2008-12-29 @ 22:17:47
URL: http://lkara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0