Idag var en bra dag.

Åh! Gud vad kul det är med komplimanger! :D
Man blir liksom glad i hela kroppen! :)

Jag är så himla dålig på att ta emot och ta till mig komplimanger, men när jag verkligen tror på dom så har dom en näst intill magisk effekt. Självklart så blir jag glad över dom även om jag inte tror på dom riktigt.

Man borde ge komplimanger och säga positiva saker ofta! Jag tror att alla uppskattar det :)
Bara det inte blir sådär överdrivet så att man inte tror på nåt. Tex eh, jaa det här var ju svårt.. haha aja men ni fattar säkert!
Men man ska inte ljuga. När man tycker att något är bra kan man bara lika gärna säga det högt. Det glädjer! Inget säger att man borde överdriva heller. Bonnvett säger jag bara! :D

Ha det så bra alla ni vackra människor därute!

Ja just ja :) Jag gjorde en fotobok åt mormor och morfar, det blev jätteuppskattat!
(bilden till höger var på framsidan)

Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0