God Jul.

Jaa, nu äre ju faktiskt julafton, iaf enligt klockan :)
Men nu (mest troligt för att jag är en relativt stor flicka) så kommer nog inte den riktigt riktiga julkänslan komma förrän imorrn afton :) eller i afton? Tyvärr.

Just på julen kanske jag skulle vilja vara typ fem år eller nåt, fast.. det här är helt okej som det är också :) Bara inte mamma får fler sammanbrott för att hon inte hinner städa överallt.

Idag sa hon att det vore fruktansvärt synd om jultraditionerna försvann, för folk behöver verkligen de här röda dagarna för att vila upp sig.
Men tänk då lilla mamma, om man ínte stressade ihjäl sig innan jul - då kanske tom själva julaftonen skulle få en att inse värdet av att ta det lugnt !

Jag har fortfarande inte fattat tanken med att "byta julklappar". Dom ger man väl för att man vill, inte för att man ska få något i gengäld?

Nu ska vi slutligen hålla tummarna för att jag kommer somna inom en rimligt snar framtid!

Godnatt :* - Och ha en jättetrevlig och God Jul! :D

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0