Då var julaftonen över.

- Vaknade minst en timme för tidigt, väntade iaf ut Oskar och öppnade paketet i strumpan: En bok jag köpte i somras
- Myste framför brasa, gran och tv och fick ett spel, "Kasta gris" faktiskt grymt uppskattat ;D
- Frukosten blev som vanligt dopp i gryta, väldigt gott men så jävla drygt att äta! haha
- Duschade och klädde på mig (Klänningen som jag och Carro sydde upp och leggings)
- Jag, pappa och Anna-Karin hälsade på farmor, blandade känslor om det.. Men hon blev nog glad för en stund hoppas jag :)
- Kom hem, mamma var helt tagen i köket. Minns inte att jag gjorde nåt speciellt...
- Nisse, Anne-marie, Anna-Karin, mormor och morfar kom, man kan väl säga att "julafton" var igång då, även om det tyvärr inte riktigt kändes så.
- Vi åt iaf väldigt god (och mycket) mat och såg på Kalle Anka.
- Började vänta på tomten = paketen
- Nisse och A-M for till lagårn
- Väntade på dom och tomtebesöket
- SJÖNG!
- Pappa åkte och tomtade
- Spelade kort
- Väntade lite till
-  Nisse och A-M kom tillbaka
- Väntade LÄNGE!
- TOMTEN KOM!! :D :D :D
- Fick en Ipod :]
- Spelade Oskars guitarhero worldtour
- Laddade Ipoden
- Åt gröt, vi fikade och åt massa godis någonstans där i mitten också (A)
- Folk for hem
- Jag sitter krokigt på en oskön datastol!

Och jaa just det, min kära lillebror som aldrig är sjuk spydde igår och hade feber idag, jättekul!
Han satt i soffan med sin "spyhink" på skallen. Han släppte inte hinken förrän tomten kom, det var som en chock att se den stackars röda hinken ligga där ensam på golvet.. haha
Han slapp iaf vänta, sov istället - skönt :)

Jaa summa sumarum, det var väl en rätt bra jul! :)
Fast.. jag tycker fortfarande inte att det är jul.. (A)

Pusshej! :*

Kommentarer
Postat av: rreb

Fy och fasa så skön ipod, du nu vart jag enaning små avis på dig caroline! :) hoppas du har haft en bra julafton och nu säger jag gått nytt år! :D<3

2008-12-25 @ 16:13:14
URL: http://bararebb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0